فايف ستارز للدعايه والاعلان
مرحباآ بكـ"

زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي
مرحباآ بكـ"

زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دعايه ـ اعلان ـ يفط ـ كروت ـ بوسترات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلشات طنطادخول
::::::::::::::::::: مـــنــتــدى * طــنــطــا * فــايـــف * ســتــارز * يــرحــب * بــكــم ::::::::::::::::::::
"¨°°o°°¨]§[° سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه ورضاء نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ه°]§[¨°°o°°¨"

انسى الهم

كاتب الموضوعرسالة
ابو ملك
مشرف مشرف
ابو ملك

ذكر
المساهمات : 375
المزاج : انسى الهم 18086402

انسى الهم Empty
مُساهمةموضوع: انسى الهم   انسى الهم I_icon_minitimeالسبت أبريل 25, 2009 5:32 am

الصعايدة عملو مظاهره عشان يصلوالجمعه يوم الثلاثاء

في مرة واحد نذل راح عا المقبرة وحط شريط الحياة حلوة

فارشاف اسد ميت سحبه بذيله واخذه عالغابه شافوه الحيوانات قامو يحيونه ويصفقون له00قام يرفس الاسدويقول\انالمن اعصب ما ارحم0

في حرامي دخل بيت عجوز في الليل وماشاف الاالتلفزيون وقام هرب هالحرامي ولحقته العجوز تقوله هاك الريموت ..

مره في فار يسحب أسد ميت .. ولما شافوه الحيوانات صفقو له وقال : عاد شوفو ليعصبت ماأرحم ههههههه

فيه صعيدي طلعت على صدره نمله قال : ياي ياي وزنها ثقيل .

لتق كدابان احدهما من القطب الجنوبي و الاخر من الشمالي فقال الاول ان البرد عندنا كبير لدرجة ان النار قد تجمدت فقال الثاني اما البرد عندنا وصل الى درجة اننا لا نسمع الكلام حتى نضعه في الماء الساخن.

مرة عيل دعي علي جدتة ماتت تاني يوم . ودعي علي خالتة ماتت تاني يوم . ودعي علي ابوه ... جارهم مات تاني يوم

في ثلاثة متعلقين في الشجرة ... واحد منهم طاح ... ليييييييييييييش
لأنه استوى !!!

فيه بقاله سوت ريجيم ... صارت بسطه

فيه خروفين بجنب بعض .. قال الأول : " بااااء " .. قال الثاني : " كنت حأقولها "

مرة واحد راح يسرق بنك .. شلح كل ملابسه .. فكركو ليييشش؟؟
علشان ما يمسكوه متلبس 0
فيه واحد رجع في كلامه .... صدم اللي وراه

جندي كل ما دخل المطبخ .. ضرب تحية للثلاجة .. ليييييييش ؟؟ لأنها ماركة ( جنرال )

واحد اسمه ( زعلان ) تزوج واحده اسمها ( فرحانه ) جاهم بنت سموها ...( يا فرحه ما تمت )

الأول : ليش القطار مهم ؟ الثاني : لأن تحته خطين

فيه واحد كسووووول جداً شاف قدامه قشر موز وهو يمشي .... قال :" الله يعيني على الطيحة "

واحد تهاوشت حرمته مع الشغاله .... حط كل واحده في بيت
فيه واحد نام متأخر ...... فاته الحلم
فيه محامي رفع قضية ... طاحت عليه ..
فيه واحد راح لراس الشارع ... لقاه أصلع
ميكانيكي اشترى سرير ... نام تحته

مره واحد بلع سكينه....انجرحت مشاعره

مره واحد فتح على قناه فضائيه ..وجدها بتنزف دم ..ليش...... ج: مشفره

مره واحد بلع منشفه....نشف ريقه

مره واحد بلعب حديد.... قام صدّى

مره كمبيوتر شوّب .... فتح الويندوز

مره واحد وقع في الحب .....انكسرت رجله

مره واحد حب .. طحنوه

مره واحد قتل ابوه ليش ؟ ج:عشان مدرسة اليتامى عامله رحله لليتامي ...قتل عمه ليش ؟ ج:علشان ياخذ ابن عمه ..قتل خالته ليش ؟....ج :اتعود على القتل ....قتل حاله ليش : الرحله الغيت

مره برميل غاز فقع من الضحك

مره واحد بلع ريقه ....تسمم

مره زلمه نظر الى الساعه لقاها واحده...استحى

مره واحد كاتب على نمرة سيارته ابو احمد ...سالته الشرطه ليش هيك كاتب ..جاوبهم:..ابو ظبي مش احسن مني

في فيل بدنا نحطه في زجاجه ...كيف : ....ج: بصعوبه

..نذل فتح مصنع بيبسي كتب على العلبه..رج جيدا قبل الفتح؟؟
في محشش فتح الثلاجه شاف الجلي يررجف قال لاتخاف بشررب مويه
فيه صعيدي وصى ولده قبل لايموت قاله اذامت لاتقول اني مت بالسرطان قول كان فيني ايدز عشان امك ماحد ياخذهابعدي000000
في قاضي ررفع قضيه طااحت عليه باااااااااايخه
فيه احول راح يستقبل أبوه في المطار حب الشنطه وشال أبوه
فيه واحد ماراح يصلي الجمعه ليه........عشان منقوله على الهوا
نمله جالسه تبكي ليه؟؟؟؟؟طاحت وأنكسر خاطرها
فية زهرانى وغامدي معهم قرود راحوالسوق يبعونها الغامدي باع قردة راح لخو ية لقي القرد يعد الفلوس
كان هنري ارسكين المدعي العام في اسكتلندا في أواخر القرن الثامن عشر يتلقى علومه على يد استاذ خاص اشتهر بضعف ذاكرته ، وكان ارسكين شديد الأعجاب بأستاذه العجوز وفي أحد الأيام التقى التلميذ باستاذه بعد أن تخرج واصبح رئيساً للنيابة ، فسأله هذا الأخير : لقد علمت بمزيد الاسف يابني ان أحد افراد أسرتك قد أصيبه بالحمى وانه قضى نحبه ، ترى هل انت أم شقيقك هو الذي مات بالحمى ؟ وذهل ارسكين وهو يستمع إلى سؤال استاذه الغريب فما كان منه إلا أن قال : " كنت انا ياسيدي الذي اصيب بالحمى ومات " ومد الاستاذ يده مصافحاً تلميذه ثم قال " آسف جداً يابني ، ارجو ان تبلغ اسرتك خالص تعزيتي " وانصرف الاستاذ العجوز

طبيب ذكي : كان بعض الأطباء يتقاضى خمسة جنيهات عن الفحص الأول ، وجنيها عن الفحص الثاني ، ومرة جاءه مريض ماكر لم يسبق أن فحصه ، فلما دخل عليه بادره بقوله : ان الدواء الذي وصفته لي في الزيارة الأولى لم يشفني ؟ ففطن الطبيب إلى مايرمي إليه ، ولكنه تجاهل ، ومضى يتحسس جسده واعضاءه ثم قال له : انك أحسن حالاً مما رأيتك عليه قبلاً فثابر على الدواء الذي وصفته لك في المرة السابقة
فيل واسد ونمر قاعدين على قهوه والبرص هو الجارسون طلب الاسد 3 عصير راح اليورص جايب 3 قهوه ...... فالاسد زعل وقام يضرب البرص ، فاليرص قال له اطلع لى بره.... فالاسد بعت الفيل ، شوية ودخل الفيل متكسر ، بعت النمر ، شوية النمر دخل متكسر .....فطلع الاسد بنفسه ، لقى ديناصور واقف بيقول اللى حايكلم ابن اختى حاكسره

مهندس كمبيوتر عايز ينتحر يعمل ايه؟؟؟؟ يرمى نفسه من الوندووز

واحدة ست عند جارتها .... قالولها إقعدي تتعشي عندنا ....قالت لأ مش هقدر .......... بناتي عاملين رجيم وعايزة أدوقه

نصيحة : عند وقوع صاورخ كيماوي تصرف كالاتي: طقطق صوابعك ................... لأن مافيش فايدة

واحد نفسه يطلع القمر .. فراح لجماعة خدوا منه فلوس وبعتوه حته فى الصحراء... فهناك قابل واحد مدروخ وبيقول له:انا حران من الشمس. فالتانى قال له : وانا فادى من الأرض
كبابجى يوم جوازه فرش سريره بقدونس
عجوزتان تريدان الزواج قاما بعمل اعلان ؟؟ تزوج واحدة واحصل على الاخرى مجانا

ما الفرق بين التاكسى و الكمبيوتر الكمبيوتر حاسب الي و التاكسى حاسب يا اسطى

خنفس شعرة بيسقط جاب لة اتنين مدرسين

مدرس كيمياء رزق بولد .... فسماه سامي أكسيد الكربون

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

مطرب صوته وحش قوى قاعد يغني ويقول ..هينووبه ايه العازول لما يفرقونا.. قام واحد من القاعدين قال له هينوبه ثواب
مره واحد قال نكته قديمه طلع تراب من فمه
ما الفرق بين التليفزيون والغسالة.. ؟؟؟؟؟؟ مفيش فرق الاثنين بيستعملوا اريال
طفلة بتقول لمامتها: ماما انا شفت اكرم بيبوس بنت الجيران 0 فالام اتكسفت وقالت لها: ماهو اصل اشرف هيتجوزها الخميس الجاى. راحت البنت قالتلها : طيب وبابا هيتجوز الخدامة أمتى؟؟؟

مره واحد بعت لمراته نجفتين و قال لها علقيهم دول حلوين ... تاني يوم وصل له جواب من مراته بتقول له .. دول حلوين بس تقال علي وداني

بواب صعيدي وقع على السلم فاتجرح راح لدكتور اداله مرهم وقالوا ادهن مكان الاصابه راح دهن السلم

مرة واحد سال الصيدلي عندك دوا للصراصير قاله هما عندهم ايه؟
مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين
واحد مدرس بيسأل بنت انتي ليه شعرك اسود واختك شعرها اصفر قالت له اصل امي ولدتني قبل ما تصبغ شعرها
مرة واحد بيسأْل صاحبوا.... ياه انت متجوز الولية التخينة دي ليه؟؟ قالوا والله اني رحت طلبت ايديها بس... ادهالي كلها

واحد راح لدكتور عيون علشان يعمله عملية .بعد ما فكله الرباط قال للدكتور مش شايف يا دكتور,الدكتورقاله دول كام قله مش شايف,قله طب دول كام قله مش شايف مش شايف, راح الدكتور مسك ودنة و قله طب دى أية قله دي ودنى الدكتور قله يااخى خضيتنى عليك.

ايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

عربجى كارو دخل فرح قال رفصنى ياجدع
صرصار في وسط فريق نمل ، ليه؟؟؟؟ لاعب اجنبي
مره واحد مستعجل اتجوز واحده متسربعه خلفه ولد في الوقت الضايع

مدرس كيمياء جاله ولد سماه سامي اكسيد الكربون

مره واحد جاب لممته دواء يخليها ترجع 20 سنه وره فتانى يوم راح لها و قال (اه الحلاوه دى و مين العيل الصغير ده )قالت ( يانهارى أصل أبوك شرب الدواه كله

ست وبنتها ساكنين فى الدور الاخير .. فالبنت نزلت على السلالم ، وبعد كده السلالك كلها اتكسرت ، فتعمل ايه عشان تطلع تانى ؟؟؟؟؟؟؟ .......... على راى المثل اقلب القدره على فمها "تطلع" البنت لامها
بلدياتنا:....اسكت مش محمدين القطر دهس دماغة امبارح ، قالة : يوة تانى
مره واحد ساب عربيته دايره ........... رجع لقها مثلث
واحد بيحب يجري بس يجري مبيحبوش
تلاته تايهين فى الصحرا وهيموتوا من الجوع والعطش ، طلعلهم جن قالهم كل واحد ليه طلبين بس ، الاول قال انا عايز طبق كشرى ، وكمان عايز اروّح... والتانى قال انا برضه عايز طبق كشرى ، وكمان اروّح زيه .....التالت طلب طبق كشرى وقاله عايز كمان طبق كماله
المدرس : يعيش السمك فى الماء... التلاميذ:يعيش يعيش يعيش

ليه بلديتنا لما بيتفرج على التليفيزيون بيحط جردلين مية جنبه ؟ ـــعشان يجيب قناة (البحرين)
مرة واحد تعب من المشى طلع يجرى

المذيعه بتسأل واحد اصلع:تحب تسمع اغنيه ايه قالها: فرق كبير

انسى الهم
صفحة 1 من اصل 1